Armband är oumbärliga i varje smyckeskrin och personligen tycker jag att man inte kan ha för många. Antingen bärs de ensamt för sig själva, eller så hjälps de åt skapa just den stil och det utseende som känns rätt för dagen.
18 k rödguldsarmband med diamanter samt svart spinell.
18 k rödguldsarmband med briljanter
Silverarmband med olikfärgade agater
Silver armband med hjärtlås